Barion Pixel Általános Szerződési Feltételek onlinekepzes.pusztaiandrea.hu pusztaiandrea.hu

Általános Szerződési Feltételek

Az ÁSZF utolsó frissítésének dátuma: 2024.01.16.

ILION ÍRÓKLUB ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

HATÁLYOS: 2019. JANUÁR 1.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Pusztai Andrea  (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által az  onlinekepzes.pusztaiandrea.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a onlinekepzes.pusztaiandrea.hu  weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

A vásárlás megkezdésével az ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek mindkét fél részéről elfogadásra kerülnek.

Szolgáltató Adatai:

 

  • Név: Pusztai Andrea
  • Székhely és levelezési cím: Szabadszállás-6080 Hold u. 11
  • Vállalkozói tevékenység megkezdése: 2020 július
  • Nyilvántartási szám: 77054117-1-23
  • Adószám: 77054117-1-23
  • Ügyfélszolgálat: lásd bővebben 1.7
  • Email cím: info@pusztaiandrea.hu
  • Tárhely szolgáltató: Netlight Consulting Kft.

 

Vásárlási feltételek:

OTP Simple pay fizetéssel kapcsolatos tájékoztató:

Üzemeltető: OTP Mobil Szolgáltató Kft.

Székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.

Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@simple.hu +36 1/20/30/70 3-666-611

Cégjegyzékszám: 01-09-174466

Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24386106-2-42

Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Kft., 1144 Budapest, Ormánság u. 4.

 

Etikai tájékoztatás

Az OTP Mobil működésében kiemelt jelentőségű az eredményesség és a hatékonyság növelése, a kockázatok kezelése, a maradéktalan megfelelés a külső előírásoknak. Ennek elősegítése érdekében az OTP Mobil Kft. vezetése kiemelten fontosnak tartja az egyértelmű, egységes etika szabályok alkalmazását.

Az etikai tájékoztatás célja, hogy a Társasággal kapcsolatban állók számára világos és egyértelmű irányelveket, elvárásokat fogalmazzon meg az etikus üzleti működéssel kapcsolatban, a Társaság és az OTP Bankcsoport értékeinek védelme érdekében.

Az OTP Mobil Kft., az OTP Csoport tagjaként elkötelezett a korrupció elleni küzdelemben, vezetői zéró toleranciát hirdettek a vesztegetés, a jogtalan előnyszerzés minden formájával szemben. Az OTP Mobil elkötelezett abban, hogy betartsa azokat a nemzetközi szankciós rendelkezéseket, melyeket a nemzeti jogszabályok írnak elő, valamint nemzetközi

szervezetek és egyes államok hatóságai bocsátottak ki.

MELYEK A FIZETÉSI TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a
bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a
kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az
esetben rendszerünk képes elfogadni.
BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést
előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez
szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a
kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről
• A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS
terminálon történő fizetés díjmentes.
• Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért
érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
• A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával
vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció
keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
• A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű
ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző
kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot
kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Vásárlás menete röviden a weboldalon:

1- Válaszd ki a kívánt előfizetést, amit szeretnél megvásárolni. Kattints a MEGVESZEM gombra. Ezzel elfogadod a vásárlási feltételeket és az ÁSZF-ben foglaltakat.

2- Új adategyeztető lapon add meg a vásárláshoz és a számlázáshoz szükséges adataidat. Az itt rögzített e-mailcímedre fog megérkezni a számla és a megvásárolt tananyag, ezért kérlek, pontosan add meg!

3- Bankkártya: A megrendelés elküldése után átirányít egy biztonságos felületre, ahol a bankkártya adatait megadva történik a bankkártyás fizetés.

Amennyiben előfizetést vásárolsz, a vásárlással hozzájárulsz az ismétlődő fizetések engedélyezéséhez mindaddig, míg azt le nem mondod a lemondó link használatával, vagy egy e-mailben küldött lemondó nyilatkozattal. A lemondó nyilatkozatot az info@pusztaiandrea.hu e-mailcímre kell küldeni. A kártya adatait nem kapom meg. A tananyagot és a számlát csak a pénz megérkezése után küldi a rendszer e-mailben!

A bankkártyás fizetés és az ismétlődő bankkártyás fizetések (értsd: előfizetés) az OTP Simple pay biztonságos rendszerében történik.

Amennyiben előfizetést vásárolsz, a vásárlással hozzájárulsz az ismétlődő fizetések engedélyezéséhez mindaddig, míg azt le nem mondod a lemondó link használatával, vagy egy e-mailben küldött lemondó nyilatkozattal, mellyel az előfizetés és az oldal védett tartalmaihoz való hozzáférés megszüntetésre kerül.

4- A megadott e-mailcímen megkapod a részletes tájékoztatót, a tananyagokhoz hozzáférés módját és a számlát, akár pár percen belül bele is vághatsz a tanulásba! Ha 48 órán belül nem érkezik meg, feltétlenül jelezd! Bármilyen problémád, kérdésed van, vagy rendellenességet észlelsz ebben a folyamatban, kérlek az info@pusztaiandrea.hu e-mailcímen jelezd nekem.

 

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a onlinekepzes.pusztaiandrea.hu  weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: onlinekepzes.pusztaiandrea.hu webáruház) keresztül történik.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az onlinekepzes.pusztaiandrea.hu  webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

1.2. Az onlinekepzes.pusztaiandrea.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A onlinekepzes.pusztaiandrea.hu  webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7. Ügyfélszolgálat elérhetőségei

 Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: 16-17 óra között
 Internet cím: onlinekepzes.pusztaiandrea.hu
 E-mail: info@pusztaiandrea.hu

2. REGISZTRÁCIÓ

 

2.1. Vásárlás során a Fiókom menüpont alatt van lehetőség regisztrálni, vagy az első rendelés leadása közben.

Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet.

Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel.

A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti.

Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. MEGRENDELÉS MENETE

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.

A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük.

Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk.

Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.7. pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, kivéve ha ez a végső fizetési oldalon máshogy nem olvasható.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül nem csak regisztrált Ügyféltől fogadja el, azonban a megrendeléshez minden, az Ügyfél adataira vonatkozó mező maradéktalan kitöltése szükséges. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba rakom” gomb használatával teheti Kosarába.

A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („Eltávolítás”).

Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Fizetés” feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a Weboldalra vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa. Ezt követően választani tud az átvételi módok közül illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat.

Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, akkor a „Folytatás” gombra kattintva választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét.

Ha választott a fizetési módok közül, akkor a „Fizetés” gombra kattintva egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.

A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés véglegesítése” feliratra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

4. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Eltávolítás” feliratra kattintva).

5. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, RENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA

5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:

  • a rendelés azonosítóját,
  • a rendelés dátumát,
  • a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát,
  • szállítási költséget
  • és a fizetendő végösszeget.

Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

5.2. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

5.3. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

6. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

6.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítmányozó cég igénybevételével szállítja házhoz, a Szállítási és Fizetési feltételek oldalon olvasható feltételek szerint.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

6.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

6.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

6.5. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről az oldalon tájékozódhat.

7. ELÁLLÁSI JOG

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog – lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; – olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

7.1 ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

7.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

7.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

7.1.3. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

7.1.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

7.1.5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

7.1.6. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltató részére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

7.1.7.A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

7.1.8. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését.

A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

7.1.9. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

7.1.10. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7.1.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.1.12. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

7.1.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

7.1.14. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

8. JÓTÁLLÁS

8.1. Kötelező jótállás

8.1.1.A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

8.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  •  szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  •  rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, – helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

– elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.

– ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

8.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik..

8.1.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

8.1.5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.1.6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését..

8.1.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 12.2. pontban feltüntettettek alapján.

8.2. Önkéntes jótállás

8.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

9. SZAVATOSSÁG

9.1. Kellékszavatosság

9.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

9.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

9.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

9.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

9.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

9.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

9.1.7.9.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával).

Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

9.2. Termékszavatosság

9.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – az 9.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

9.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

9.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni.

A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

9.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

9.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

9.2.8. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
 a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
 a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

9.2.9. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

10. FELELŐSSÉG

10.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

10.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért.

Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

10.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

10.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.

Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

10.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

11. SZERZŐI JOGOK

11.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.

Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

11.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

11.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

12. PANASZÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

12.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

 Cím: Szabadszállás-6080 Hold u. 11.
 Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: 16 – 17 óra között
 E-mail: info@pusztaiandrea.hu

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 12.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató a korábbi megrendelés azonosító számához rögzíti, ami a panasz visszakereshetőségét segíti.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében fogadja.

12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 Békéltető testület.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
 Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
 E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
 Fax: 06 (1) 488 21 86
 Telefon: 06 (1) 488 21 31

– Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

13. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

13.1. A onlinekpezes.pusztaiandrea.hu webáruház Linux/PHP alapokon működő (WordPress) információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

13.2. A Szolgáltató szaküzleteiben és internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

13.3. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

Barion Pixelre vonatkozó kiegészítő általános szerződési feltételek

Hatályos: 2019. szeptember 5.

A Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.; nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552; adószám: 25353192-2-43; közösségi adószám: HU25353192) mint a Barion Pixel Szolgáltatójának általános szerződési feltételei.

A Barion Payment Zrt. mint elektronikuspénz-kibocsátó intézménynek a Barion szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban: Barion Általános Szerződési Feltételek vagy Barion ÁSZF) a Barion Pixel tekintetében jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételekben foglalt eltérésekkel alkalmazandóak.

1. Meghatározások Jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételekben alkalmazott, nagy kezdőbetűvel jelölt kifejezések megegyeznek a Barion Általános Szerződési Feltételekben foglalt meghatározásokkal. Ezen túl jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltétekben az alábbi kifejezések a következő jelentéssel bírnak:

1.1 Barion Adatkezelési Tájékoztató A Szolgáltató mindenkor hatályos és a www.barion.com weboldalán közzétett Adatkezelési tájékoztatója.

1.2 Barion Cookie Tájékoztató A Szolgáltató mindenkor hatályos és a www.barion.com weboldalán közzétett Cookie tájékoztatója.

1.3 Barion Pixel Egy java script alapú mérőkód, amely a Kereskedő Weboldalán kerül elhelyezésre és a Weboldal látogatóinak aktivitását követi, a Weboldal látogatók böngészőjében elhelyezett cookie-k (sütik) segítségével. A Barion Pixel – a cookie Weboldal látogató eszközén történő elhelyezését követően – a Weboldal látogatókról és azok böngészési szokásairól gyűjt adatokat és az adatokat közvetlenül a Szolgáltató szerverére továbbítja. A Szolgáltató ezen adatokat csalásmegelőzési célból kockázatelemzésre és –értékelésre (Barion Adatkezelési tájékoztató 5.4 pont), valamint marketing célból hirdetések, ajánlások személyre szabása érdekében viselkedési szokások vizsgálatára használja (Barion Adatkezelési tájékoztató 5.12 pont) a mindenkori Barion Adatkezelési Tájékoztatóban leírtak szerint. A Barion Pixelnek két verziója létezik: a Barion Pixel Alap Verzió és a Barion Pixel Teljes Verzió.

1.4 Barion Pixel Alap Verzió A Barion Pixel kizárólag csalásmegelőzési célból kockázatelemzésre és –értékelésre adatot gyűjtő verziója.

1.5 Barion Pixel Műszaki dokumentáció A Szolgáltató által internetes honlapján vagy egyéb módon közzétett, a Barion Pixel használatához szükséges technikai feltételeket tartalmazó dokumentum.

1.6 Barion Pixel Teljes Verzió A Barion Pixel mind csalásmegelőzési célból kockázatelemzésre és –értékelésre, mind marketing célból hirdetések, ajánlások személyre szabása érdekében viselkedési szokások vizsgálatára adatot gyűjtő verziója.

1.7 Hozzájáruláskezelő platform (Consent Management Platform) Olyan szoftver, amely a Kereskedő Weboldal látogatóinak cookie-k elhelyezésére és a cookie-val történő adatkezelésre vonatkozó, a mindenkor hatályos adatvédelmi és egyéb jogszabályoknak megfelelő nyilatkozatát (hozzájárulás vagy elutasítás) beszerzi és rögzíti.

1.8 Jogérvényesítési Igény Harmadik fél által a Kereskedővel, vagy a Szolgáltatóval szemben bejelentett, vagy érvényesített bármely követelés, vagy velük szemben indított bármely eljárás, amelyben azt állítják, hogy a Kereskedő Weboldalán keresztül a Barion Pixel használatával megvalósuló adatkezelési művelet sérti harmadik fél személyhez fűződő jogait, vagy adatvédelemmel összefüggő jogát.

1.9 Kereskedői Adatkezelési tájékoztató A Kereskedő Weboldalán közzétett, a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelő, a Weboldal látogatók tájékoztatását célzó, a Kereskedő által végzett adatkezelésre vonatkozó tájékoztató függetlenül annak elnevezésétől.

1.10 Kereskedői Cookie Tájékoztató A Kereskedő Weboldalán közzétett, a mindenkor hatályos adatvédelmi és egyéb jogszabályoknak megfelelő, a Weboldal látogatók tájékoztatását célzó, a Weboldal cookie használatára vonatkozó tájékoztató függetlenül annak elnevezésétől. A Kereskedői Adatkezelési Tájékoztató és a Kereskedői Cookie Tájékoztató – annak elnevezésétől függetlenül – lehet egy dokumentum is.

1.11 Szolgáltató A Barion Általános Szerződési Feltételekben meghatározott Kibocsátó, aki a Barion Pixel fejlesztője, üzemeltetője és a Barion Pixel cookie-val végzett adatgyűjtés során az adatok adatkezelője.

1.12 Weboldal A Kereskedő Szolgáltató által jóváhagyott Elfogadóhelyének a weboldala.

1.13 Weboldal látogató A Weboldalt látogató felhasználók.

2. A Barion Pixel technikai feltételei

2.1. A Kereskedő vállalja, hogy a Barion Pixelt a Weboldalába implementálja a Szolgáltató által közzétett Barion Pixel Műszaki dokumentáció szerint (a továbbiakban: Implementáció). A Barion Pixel Alap vagy Teljes Verziójának szerződésszerű implementációja az Elfogadóhely jóváhagyásának feltétele.

2.2. A Barion Pixel Weboldalba történő implementációjához a technikai feltételek meglétét és annak megfelelő beállításait a Kereskedő köteles saját költségén biztosítani. A Szolgáltató nem felel a 2.1. pont szerinti implementáció hibás vagy hiányos elvégzéséből eredő károkért.

2.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Barion Pixel technikai feltételeit megváltoztassa, amennyiben ez az időközbeni technikai fejlődés miatt, vagy a szolgáltatás biztonsága érdekében a Szolgáltató megítélése szerint szükséges. A megváltozott technikai feltételeket a Szolgáltató a saját weboldalán teszi közzé. A megváltozott műszaki feltételeknek való megfelelést a Kereskedő köteles saját költségén biztosítani a megváltozott feltételek közzétételében meghatározott határidőig. Amennyiben ezen kötelezettségét a Kereskedő elmulasztja, a Szolgáltató nem felel a Kereskedőt vagy bárki más harmadik személyt az ebből ért kárért.

2.4. A Kereskedő vállalja, hogy a Barion Pixel Weboldalba történő szerződésszerű implementációját követően az Elfogadóhely fennállása alatt a Barion Pixelt a Weboldalán a Szolgáltató által biztosított változatlan formában folyamatosan futtatja és technikailag biztosítja, hogy a Barion Pixel a Weboldal látogató eszközén cookie-t helyezzen el a mindenkori jogszabályi előírások betartása mellett.

3. Felhasználási jogok

3.1. A Szolgáltató a Kereskedő részére a Barion Pixel és az ehhez kapcsolódó dokumentáció, mint szerzői művek vonatkozásában a jelen Szerződés teljesítése érdekében és az ehhez szükséges mértékig ingyenes, időben és térben korlátozott, nem kizárólagos, nem átruházható felhasználási jogot biztosít. A felhasználási jog kifejezetten nem terjed ki a Barion Pixel többszörözésére, másolására, módosítására, átdolgozására, terjesztésére (fizikai adathordozón történő hozzáférhetővé tétel). A felhasználási jog harmadik személy részére nem ruházható át, illetve harmadik személy részére további felhasználási jog sem adható. A Szolgáltató a Barion Pixel és az ehhez kapcsolódó dokumentáció, mint szerzői művek vagyoni jogait a maga számára fenntartja, ezeket nem ruházza át a Kereskedő részére.

3.2. A jelen pont szerinti felhasználási jog a Kereskedőt az Elfogadóhely szerződés szerinti fennállásáig illeti meg.

4. Adatkezelés, adatvédelem

4.1. A Barion Pixel a Szolgáltató által fejlesztett és üzemeltetett cookie, amely a Szolgáltató részére, mint adatkezelő részére végez közvetlenül adatgyűjtést és adattovábbítást. A Barion Pixel Weboldalon történő implementációjával a Kereskedő, mint a Weboldal üzemeltetője a Barion Pixel cookie Weboldal látogató eszközén történő elhelyezésében működik közre. Ennek során a Kereskedő személyes adatkezelést nem végez, személyes adat a tudomására nem jut.

4.2. A Szolgáltató a Barion Pixellel gyűjtött személyes adatokat csalásmegelőzési célból kockázatelemzésre és –értékelésre jogos érdeke alapján kezeli (Barion Adatkezelési tájékoztató 5.4 pont). A Szolgáltató a Barion Pixelt elsősorban csalásmegelőzési célból kockázatelemzésre és –értékelésre, működéshez szükséges cookie-ként helyezi el.
A Szolgáltató a Barion Pixel Teljes Verziójával gyűjtött személyes adatokat – a csalásmegelőzési célon túl – marketing célból hirdetések, ajánlások személyre szabása érdekében viselkedési szokások vizsgálatára is kezeli (Barion Adatkezelési tájékoztató 5.12 pont). Ezen célból a Szolgáltató adatkezelése kizárólag a Weboldal látogató erre vonatkozó hozzájárulása esetén lehetséges. A Barion Pixel Teljes Verziója, amennyiben marketing célból hirdetések, ajánlások személyre szabása érdekében viselkedési szokások vizsgálatához is gyűjt adatokat, hozzájáruláshoz kötött cookie-nak minősül.
A Szolgáltató kijelenti és szavatolja, hogy a Barion Pixellel gyűjtött adatokat kizárólag a jelen pontban meghatározott célokra a mindenkori Adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint kezeli, azokat egyéb célokra nem használja.

4.3. A Kereskedő, mint a Weboldal üzemeltetője köteles a mindenkor hatályos adatvédelmi és egyéb jogszabályok szerint a Weboldal látogatóit a Weboldal által használt cookiek-ról – azoknak a Weboldal látogató eszközén történő elhelyezése előtt – előzetesen tájékoztatni. A Kereskedő kijelenti és szavatolja, hogy a Weboldalon a mindenkor hatályos adatvédelmi és egyéb jogszabályoknak megfelelő Kereskedői Cookie Tájékoztatót, valamint Kereskedői Adatvédelmi tájékoztatót tesz közzé. A Kereskedő kijelenti és szavatolja, hogy a Weboldal üzemeltetése során tevékenysége a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelel.

4.4. A 4.2 pontban írtakra figyelemmel, amennyiben a Kereskedő a Barion Pixel Teljes Verzióját implementálja, mint a Weboldal üzemeltetője köteles továbbá a Weboldal látogatók cookie elhelyezéshez és a cookie-val történő marketing célú adatkezeléshez szükséges, a mindenkori adatvédelmi jogszabályoknak megfelelő hozzájárulását (a továbbiakban: Weboldal látogató Hozzájárulása) beszerezni és rögzíteni, valamint erről a Szolgáltatót a Szolgáltató által közzétett Barion Pixel Műszaki dokumentációban leírtak szerint – az ott meghatározott módon és formában (lásd consent event) – tájékoztatni. Ennek érdekében a Kereskedő köteles a Weboldalán Hozzájáruláskezelő platformot alkalmazni.
Amennyiben a Kereskedő a Barion Pixel Teljes Verzióját implementálja, a Kereskedő kijelenti és szavatolja, hogy jelen pont szerinti kötelezettségének a jelen Szerződés időtartama alatt maradéktalanul eleget tesz.

4.5. A 4.3 és a 4.4 pontban foglaltak szerződésszerű teljesítése érdekében a Szolgáltató a mindenkori Barion Pixel Műszaki dokumentációban a Barion Pixelre vonatkozó és – a Szolgáltató álláspontja szerint – az adatvédelmi jogyakorlatnak megfelelő mintákat (pl.: a Weboldal látogatóknak szóló Cookie tájékoztató mintát, a Weboldal látogatók Hozzájárulására vonatkozó mintát) és Hozzájáruláskezelő platformot ajánl. Ezek azok a minimum követelmények, amelyeknek a Kereskedőnek a 4.3 és 4.4 pont vonatkozásában legalább meg kell felelnie. Az ennek elmulasztásából eredő valamennyi kárért a Kereskedő teljes kártérítési felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé.

4.6. A Kereskedő az ésszerűen elvárható legrövidebb időn belül, de legkésőbb a tudomásszerzéstől számított öt (5) munkanapon belül írásban értesíti a Szolgáltatót bármilyen, a Kereskedő tudomására jutott Jogérvényesítési Igényről. Ha a Jogérvényesítési Igény olyan információkat tartalmaz, amelyek alapján felmerülhet adatvédelmi incidens bekövetkezésének gyanúja, akkor a Kereskedő erről a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb huszonnégy (24) órán belül értesíti a Szolgáltatót.

4.7. A Kereskedő tudomásul bír arról, hogy a Barion Pixellel gyűjtött adatok adatkezelője a Szolgáltató, így a Weboldal látogatók jogszerű tájékoztatása és a Weboldal látogatók jogszerű Hozzájárulásának beszerzése a Szolgáltató alapvető és jogos érdeke, valamint, mint adatkezelő rajta számonkérhető jogi kötelezettsége. Erre figyelemmel a 4.3 – 4.5 pontban foglalt kötelezettségek Kereskedő általi megszegése a Szolgáltató jogszerű adatkezelését veszélyezteti vagy hiúsítja meg, amelyért a Kereskedő teljes kártérítési felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé és a Jogérvényesítési Igénnyel összefüggő vagy annak eredményeképpen előállt igénnyel, költséggel, kiadással, veszteséggel, (ideértve az ügyvédi költségeket, perköltséget és egy esetleges megegyezés költségét is) teljes helytállási kötelezettséggel tartozik a Szolgáltató felé.

4.8. A Kereskedő tudomással bír arról, hogy a Szolgáltató, mint pénzügyi piacon működő fizetési szolgáltató sikerességének alapja a Szolgáltató jó hírneve és az ügyfelek Szolgáltatóba és a Szolgáltató termékeibe vetett bizalma. Ez alapján a Kereskedő tudomásul veszi és elfogadja, hogy az együttműködés keretében kifejtett tevékenysége semmilyen körülmények között nem keltheti a Szolgáltató, a Szolgáltató bármely irányú tevékenységének, illetve az általa kínált szolgáltatásnak, terméknek a rossz hírét, valamint nem vezethet az ügyfelek Szolgáltatóba vetett bizalmának csökkenéséhez. A Kereskedő erre figyelemmel minden ilyen magatartástól köteles tartózkodni. Amennyiben a Kereskedő – számára felróhatóan – ezen kötelezettségét megszegi, a Kereskedő teljes kártérítési felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé.

4.9. A 4.3 és 4.4 pont szerinti szavatossági kötelezettség a Kereskedőt mindaddig terheli, amíg a Barion Pixel a Kereskedő Weboldalán el van helyezve.

5. Felelősség, szerződésszegés

5.1. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Kereskedőt ért, alábbi okból bekövetkezett károk miatt: a. a Kereskedő a Barion Pixelt nem rendeltetésszerűen használja, implementálja; b. a Kereskedő az adatvédelmi jogszabályokat nem tartja be; c. a Kereskedő a Szerződésben, ideértve a jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételeket, foglaltakat részben vagy egészben nem tartja be.

5.2. A Szolgáltató jogosult a jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételek, így különösen a 4. pontban foglaltak, Kereskedő általi teljesítését bármikor ellenőrizni. A Kereskedő ezen ellenőrzés elvégzése érdekében köteles a Szolgáltatóval mindenben együttműködni és az ehhez szükséges minden információt a Szolgáltató részére megadni.

5.3. Amennnyiben a Kereskedő a jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételeket megszegi, az a Barion ÁSZF 6.1.23 g) pont és a 21.7 a) pont szerint Szerződésszegésnek minősül és a Szolgáltató jogosult az Elfogadóhely szolgáltatásokat (Elfogadóhely bezárása) és/vagy jelen Kiegészítő Általános Szerződési Feltételeket és/vagy a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

A módosított, 2024. január 16. napjától hatályos SimplePay szolgáltatásra vonatkozó Kereskedői Általános Szerződési Feltételek megtekinthetők

2024. január 16-tól hatályos Kereskedői Általános Szerződési Feltételek 3. Fogalmak pontja mellett (fogalmi pontosítások és kiegészítések) az  Általános Szerződési Feltételek alábbi pontjaiban történt változás:
17.4.1 A SimplePos Szolgáltatás
A Simple a SimplePOS Szolgáltatást a SimplePay Szolgáltatás egyik funkciójaként nyújtja a fizikai termékértékesítéssel vagy szolgáltatásnyújtással foglalkozó Kereskedőknek.
A SimplePOS Szolgáltatásban Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Maestro, JCB, CUP (China UnionPay) bankkártyák elfogadása lehetséges jelenleg. A SimplePOS szolgáltatásban DCC szolgáltatás még nem érhető el.
A SimplePOS szolgáltatásban HUF, EUR és USD devizanemben történő elfogadás lehetséges.
A SZÉP kártya elfogadásra vonatkozó rendelkezések:
A SZÉP kártya elfogadásra vonatkozóan a Simple csak a SZÉP kártyák elfogadására alkalmas POS terminált biztosítja a Kereskedőnek, a Kereskedő a SZÉP kártya elfogadásra vonatkozó szerződést a vonatkozó SZÉP kártyát kibocsátó szolgáltatóval köteles megkötni. Ilyen szerződés hiányában a SZÉP kártya elfogadást a POS terminálokon a Simple biztosítani nem tudja.
A SZÉP kártya elfogadásra vonatkozó, a Kereskedő és a SZÉP kártya kibocsátó szolgáltató közötti szerződésben a Simple nem részes fél, a Simple nem felel a SZÉP kártya kibocsátó szolgáltató ezen SZÉP kártya elfogadási szerződés teljesítéséért, illetve nem- vagy hibás teljesítéséért, ebből eredő igényeit a Kereskedő a SZÉP kártya kibocsátó szolgáltatóval szemben érvényesítheti közvetlenül.
A SZÉP kártyával a Simple által biztosított POS terminálon lebonyolított tranzakciókkal, azok összegével a SZÉP kártya szolgáltató számol el a Kereskedővel közvetlenül, a Simple ezen pénzeszközöket nem kezeli, azok birtokába nem jut.
A Simple által biztosított POS terminálok alkalmasak a piaci szereplők által kibocsátott SZÉP kártya elfogadására. Ezen kártyák elfogadásának a menetét a kártyát kibocsátó intézmény határozza meg.
Az EP kártya elfogadásra vonatkozó rendelkezések:
Az EP kártya elfogadásra vonatkozóan a Simple csak az EP kártyák elfogadására alkalmas POS terminált biztosítja a Kereskedőnek, a Kereskedő az EP kártya elfogadásra vonatkozó szerződést a vonatkozó EP kártyát kibocsátó szolgáltatóval köteles megkötni. Ilyen szerződés hiányában az EP kártya elfogadást a POS terminálokon a Simple biztosítani nem tudja.
Az EP kártya elfogadásra vonatkozó, a Kereskedő és az EP kártya kibocsátó szolgáltató közötti szerződésben a Simple nem részes fél, a Simple nem felel az EP kártya kibocsátó szolgáltató ezen EP kártya elfogadási szerződés teljesítéséért, illetve nem- vagy hibás teljesítéséért, ebből eredő igényeit a Kereskedő a SZÉP kártya kibocsátó szolgáltatóval szemben érvényesítheti közvetlenül.
Az EP kártyával a Simple által biztosított POS terminálon lebonyolított tranzakciókkal, azok összegével az EP kártya szolgáltató számol el a Kereskedővel közvetlenül, a Simple ezen pénzeszközöket nem kezeli, azok birtokába nem jut.
A Simple által telepített POS terminálok alkalmasak a piaci szereplők által kibocsátott egészségpénztári és cafeteria kártya elfogadására is. Ezen kártyák elfogadásának a menetét a kártyát kibocsátó intézmény határozza meg.
A mobilegyenleg feltöltésre vonatkozó rendelkezések:
A Vevő a POS terminálon mobilegyenleg feltöltési tranzakciót is tud indítani, amelyhez megadja a feltöltendő telefonszámot és a feltöltésre kerülő összeget.
A feltöltött mobilegyenleg összeget a Simple elszámolja a Kereskedővel, majd ezt követően a Kereskedő azt elszámolja a mobilszolgáltató partnerrel, amelynek a szolgáltatására vonatkozó egyenleget feltöltötték, és amely partner szolgáltatóval a Kereskedő rendelkezik szerződéssel, amely szerződésben a Simple nem részes fél.
A mobilegyenleg feltöltésre egyebekben a jelen ÁSZF POS bankkártyás fizetésre vonatkozó rendelkezései alkalmazandók.
A Kereskedő a mobilegyenleg feltöltési szolgáltatás iránti igényét az ajánlatkérési folyamatban tudja jelezni.
Borravaló fizetésre vonatkozó rendelkezések:
A Simple által biztosított POS terminálokon lehetőség van a vásárlás ellenértékén felül borravaló fizetésére is, amennyiben a Kereskedő ezt a funkciót az Egyedi Szerződésben kéri.
Csak olyan Kereskedők vehetik igénybe a borravaló fizetési szolgáltatást a Simple által biztosított POS terminálon, amelyek tevékenységi köre a borravaló fizetés körében értelmezhető. A Simple jogosult a Kereskedő által megjelölt tevékenységi kör alapján saját döntési jogkörében eldönteni, hogy az adott Kereskedő részére a borravaló fizetési funkció bekapcsolható-e.
A borravalóra egyebekben a jelen ÁSZF POS bankkártyás fizetésre vonatkozó rendelkezései alkalmazandók.
A SimplePOS szolgáltatás igénylésének részelteiről a Simple a későbbiekben részeltes tájékoztatást fog küldeni Önnek.
125. Adatfeldolgozásra vonatkozó rendelkezések
Definiálásra került a SimplePos Szolgáltatáson keresztül adatok kategóriája.
Kérjük továbbá, ellenőrizzék, hogy az Önök által üzemeltett rendszerekben és az ahhoz kapcsolódó dokumentumokban (ÁSZF, Adatkezelési tájékoztató, Adattovábbítási nyilatkozat, stb…) az OTP Mobil Kft. adatai  hatályosan szerepelnek-e:
  • Cégnév: OTP Mobil Kft.
  • Székhely címe: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em.
  • Adószám: 24386106-2-41